29 lipca 2013

12. Aztec top

Hej!
Zawsze nie wiem jak zacząć wpis. Może od tego, że było was już tu ponad 5000?! Dodając poprzedniego posta było was 4000, miło, że ktoś mnie tutaj czyta. W końcu upały, na które czekałam. To nic, że temperatura wynosi ponad 30 stopni, ja to uwielbiam. Co do zdjęć to zostały zrobione wczoraj. No nie powiem było strasznie gorąco co trochę utrudniało sprawę, ale jest nawet ok. Wprawdzie wczoraj została zrobiona jeszcze jedna 'sesja' ale o tym w następnym poście.
Co mam na sobie? Zestaw typowo letni, da się zauważyć różnice w opaleniu mojego ciała, brzuch biały, ale to się wyrówna :D














Top - New Yorker
Spodenki - nn
Kopertówka - ?
Buty - allegro





104 komentarze :

  1. o jeju ale masz boską figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, jak zawsze ^^ ;D
    A twoja figura jest śliczna ! <3
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz figurę!
    I gratuluję tylu wejść! To naprawdę motywujące do dalszej pracy! Może i u mnie kiedyś taki etap nastąpi.
    Zapraszam do mnie! Będzie rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. buty <3
    piękne spodenki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny top ;)
    a figurę masz świetną ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, letni outfit i świetna figura!:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę ci figury!
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście zamiast szpilek wybrałabym trampki :D
    stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały top i figura! Bardzo mi się podoba:*
    ❤ pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną masz figurę , nie ma co poprawiać ;)
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bralet bardzo fajny :)
    Chudzinka z Ciebie! :)

    Jak najbardziej obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely aztec top! great body also :)
    Kisses from Glamorousvision

    www.glamorousvision.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super masz figure!!!
    Obserwuje!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. ideał kobiety <3
    obserwuje kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Mając taki piękny brzuch można nosić wszystko;]

    OdpowiedzUsuń
  17. super butyyy! <3
    kup sobie taki lekko wiszacy kolczyk do pepka, robi lepszy efekt i wysmukli ci brzuszek :) chociaz i tak jest sliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dłuższe kolczyki, jednak do tej stylizacji bardziej pasował mi zwykły, bardziej spokojny :)

      Usuń
  18. Jaka talia o.O I boskie szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog :)
    Obserwujemy?
    Jeśli tak, odezwij się na moim blogu ;)
    http://lifewiththefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tam,oj tam,dobrze jest z tym twoim ciałem:)
    Świetny top!

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne spodenki zapraszam na nowy post

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale nieee, serio chciałabyś coś poprawić? Wyglądasz fantastycznie! Masz piękną figurę♥
    A szorty z tym topem wyglądają świetnie:-)
    Hmmm też lubię różowy;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny topik i spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie by wyglądał ten topik jakby był koszulką :D ale w sumie taki też jest fajny;)chudzinka ^^ U.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś taka chuda ;O
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna styliacja, blog... i ty :O <3

    obserwujemy?

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście brzuch bialutki :> Ale stylizacja bardzo udana :)

    Pozdrawiam, u mnie nowy post. :) http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Great Blog with great pictures! :-) Cant wait to see more

    OdpowiedzUsuń
  29. Baardzo mi się podoba! Szorty super wyglądają z tym topem!
    POzdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O masz kolczyk xD
    Całość mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hejtuję cię !

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie to razem wygląda ;)

    obserwujemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Szorty i figura - rewelacja! <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetny top! :) Ale do niego trzeba mieć brzuszek :( Ty oczywiście masz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiej figury , to nie jeden pozazdrości , ślicznie wyglądasz =) .

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw na upalne dni a top jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz świetną figurę!
    Co do outfitu, wszystko mi się podoba, ale zmieniłabym buty na płaskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetnie wyglądasz ! Wszystko idealnie dopasowane. Podziwiam ;)
    Cudny top !

    A może obserwujemy ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  39. oj polecam, niecałe 40 zł, a wygoda niesamowita :) chyba za bardzo krytycznie na siebie patrzysz -ciało masz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawie ale ja połączyłabym szorty z wysokim stanem

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudne szorty i mega obcasy, wyglądasz świetnie ;) http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale top *.* cudny :D az trzeba do new yorkera sie przejsc :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Adekwatny zestaw do temperatury :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej jakaś ty piękna :)) Masz cudną figurę , pracuję nad taką. Cięzko.

    obserwujemy ?
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super. Zapraszam do mnie:)http://bellefille12.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  46. oczywiście że obserwuje ; )) !

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. oJEJ *.* ŚWIETNIE :))
    PYTAŁAŚ CZY OBSERWUJEMY - JASNE TERAZ TY :)
    http://chachisummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Top ciekawy!
    Dzięki za miły komentarz, obserwuję i liczę na rewanż :*


    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny outfit!

    oczywiście obserwuję i liczę na rewanż ;)


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. hej.
    wielkie dzięki za komentarz u nas. :) już dodałam Cię do obserwowanych ^^ :)
    Świetny top, bardzo, bardzo mi się podoba. A róż nie jest złym kolorem :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialny kolor spodenek! :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  53. 12 lat ale plamuję miec kolczyka w pępku xDDD czekam na kolejna notkę ;33
    obserwuję i licze na to samo , przeciez wiesz jakie to ważne !! sparkle-offical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Top jest śliczny ♥.♥
    obserwuje
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ale figura! *o*
    świetny outfit, strasznie podoba mi się top:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie dobierasz te kolory i wgl masz przecudne ubrania. ;3

    http://sosna-sosna.blogspot.com
    Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna stylizacja *o*
    Wzajemne follow? Odpisz u mnie :).
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna stylizacja...może wzajemna obserwacja, odpisz u mnie-->
    dajanka-a.blogspot.com :***

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny outfit !
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz ---- > http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny top!! <3
    obserwujemy i zapraszamy do nas ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. wyglądasz przepięknie :) masz rewelacyjną figurę :)

    obserwuję, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  62. ślicznie :D zakochałam się w tym topie ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. Ależ Ty masz boskie nogi ;D!!

    Zdecydowanie aztek wzory są mega modne i pożądane w szafie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. genialny outfit ;*
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja się odwdzięczę )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. http://chachisummer.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html#comment-form
    3 Najlepsze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for stopping by my blog! I'm your newest follower. Hope you'll do the same. :)

    louboutinsandlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. swietny top, fajnie wyszlas :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też tak wyglądam, nogi i ręce trochę opalone a brzuch caluśki biały ^^ świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. U Ciebie było tylko jakoś 30 stopni? U mnie niedawno temperatura sięgała nawet 42 stopnie. Fajny ten topik, tylko ja bym go nie nosiła. Nie cierpię mojego brzucha. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Top i torebka rewelacja!

    Zapraszam na KONKURS:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny look.
    Śliczny top i buty. Meega. ;3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja bym się na taki top nie zdecydowała, ale jestem jeszcze troszku młoda :D Za to ty wyglądasz w nim bajecznie!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wygladasz uroczo i dziewczęco.
    Bardzo podoba mi sie takie połączenie i styl. Wszystko idealnie ze sobą pasuje.
    Jestem zdecydowanie na TAAAKK !!
    Buziaki Sylvia ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  74. Od Jutro rusza konkurs!!! Do wygrania cienie z Rimmel!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny blog, zapraszamy do siebie :)
    http://insomniiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. masz świetną figurę :)
    obserwuję

    wszyscy-jestesmy-potrzebni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Hey!
    Ja także obserwuję.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śwuetna stylizacja.

    Obserwujemy? jeżeli tak, napisz u mnie a z pewnością się odwdzięczę.

    zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Such a pretty top! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    Check my transparent bag collection and shop online on evvou.tictail.com

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  80. masz najpiękniejsze szpilki jakie w życiu widziałam! :o obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękny ten topik!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetna stylizacja:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczny ten topik, też uwielbiam takie wzorki *-*


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.