12 lipca 2013

6. Mint

Witajcie!
Na początek chciałam podziękować za ponad 1000 wyświetleń! Wiem, że to bardzo mało jednak dla mnie to już dużo znaczy :* Dzisiaj miała być nowa stylizacja jednak kurier się nie zjawił :( . Składając zamówienie we wtorek spodziewałam się przesyłki w 100% w piątek, ale niestety jej nie ma. W końcu odzyskałam stare zdjęcia z zepsutego komputera, dlatego dzisiaj tzw. staroć. Zdjęcia wykonane z rok temu chyba ale nawet mogą być. Możecie zobaczyć jak dawniej wyglądałam, ale w sumie za dużo się nie zmieniłam.









kopertówka - butik nad j.Białym
torebka - butik nad j.Białym
bluzka - butik
spodnie -nn
buty - nn
zegarek 'playboy' - allegro
bransoletka - centrum chińskie




57 komentarzy :

  1. swietne zdj :))
    ZAPRASZAM :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog i fajnie dobierasz cichy, więc mam pytanie: w co mogę ubrać się na osiemnastkowe ognisko? mogą być czerwone rurki + sweterek w prążki biało szare? ratuj Dulces Crujientes!



    pozdrawiam Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę sobie wyobrazić tego sweterka ;)
      ale skoro to ognisko to nie lepiej założyć coś ładnego i zarazem na luzie ? :) np. legginsy i jakiś top + coś na wierzch bo wieczorem będzie chłodno :)

      Usuń
  3. Gratuluję;-) 1000 wyświetleń to wcale nie tak mało;-) też dopiero zaczynam, ale do 1000 mi daleko;-)
    Piękne spodnie! Kolor mają bajeczny♥
    Dziękuję za rady odnośnie mojego bloga w komentarzu od Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny blog! ;)
    Obserwuje również.
    Grunt to mieć siostre, która rozsławia mojego bloga ;) Zapraszam do polubienia mnie na facebooku, link na blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie rozczuliły te pieski:) Stylizacja udana;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! ;))
    Kolor spodni jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziewczęco
    zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tym stylu :)
    Bardzo piekne zdjęcia, czekam na kolejne! :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stare zdjęcia są fajną formą wspominania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no tak podawałam dane itp. ale to tym ludziom ze sklepów więc jak zamawiasz ciuchy to też im podajesz dokładny adres , nie ? No to tak samo tylko ze wysyłasz im an email i link do tego co byś chciała . Ale to zależy od sklepu jeden za współprace daje ciuchy biżuterie a inne tylko rabaty :)
    Nie nie trzeba mieć skończonych 18 lat , wiek tu nie gra roli przecież , wiele blogów poniżej 18 roku życia właśnie tak współpracuje i to dobrze bo za reklamowanie można właśnie ciekawe rzeczy w zamian otrzymywać :)
    No ten banner to raczej każdy sklep ma . Każdy sklep ma inne zasady , ale raczej u większości jest tak że wklejasz najpierw ich banner (który znajdziesz na pewno na ich stronie w zakładce współpraca, blogerzy itp) Później piszesz od nich dajesz link do bloga i mówisz że jesteś chętna do współpracy . Jeśli się zgadzają to dopiero ten adres i ciuchy , albo rabaty :) To zależy od sklepu i od tego co sprzedawcy oferują ;)
    Np. jak ja mam 2 bannery : Iloko za wspoółprace daje mi rabaty a efoxcity biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne włosy *,*

    malinkaxpp.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor spodni, który idealnie się komponuje ze stokrotkami na kilku zdjęciach :)
    Stare fotki to zawsze dużo wspomnień i oglądanie ich to dobra zabawa (przynajmniej w moim przypadku)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://adiethemuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa rozwoju bloga, może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamawiając we wtorek nastawiałabym się na poniedziałek ;> Potem otrzymanie przesyłki wcześniej to fajna niespodzianka :)
    Mi również spodobał się Twój blog, chętnie zostanę tu na dłużej, więc obserwuję. :*

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely look and nice blog ! Kiss from France, Marie.
    http://www.thefashionandgeek.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :*
    Obserwuję ; )

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz świetne oczy *_* Epickie! Zanim się obejrzysz będziesz miała 10x więcej wejść ; ))

    Obserwuję. Miło by mi było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :)

    zapraszam na mojego bloga: http://essqise.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję, ale nie bawię się w to ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te niebieskie spodnie :D

    music-mami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog *_* <3
    Zapraszam do mnie http://paulinkq-my-life.blogspot.com/
    Zaczynam dopiero ;) Obserwujemy ? ja już obserwuje ;) licze na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia
    I jaki słodziutki piesek ♥ Aww...
    Pozdrawiam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś prześliczna! ;) czasem tak jest z tymi zamówieniami, zależy jaki ustalą sobie czas na wysyłkę, ja zawsze wybieram tam gdzie jest do 24h ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiem właśnie, a miałam już zaplanowany dzień na zdjęcia a tu nie ma przesyłki ;(.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się strój;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie bardziej od stylizacji zachwyciły psiaki, ale zestaw też ładny c:
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladnie ;) Jastes sliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję liczby wyświetleń, oby tak dalej ;) Bardzo ładna stylizacja :)


    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz
    fajny look,spodnie maja bardzo ładny kolor ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the look! So cute!

    ♥♥♥♥♥♥
    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ale slodkie szczeniaczki! :)) super wyglądasz, lubię takie proste zestawy. Gratuluję tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak na niecały miesiąc to dużo wyświetleń :) świetne zdjęcia :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. gratulacje! :) świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. such a sweet outfit, love from Prague :)

    http://deersinwonderland.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog i zdjecia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? ( ja już obseruje możesz sprawdzić ) Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ojeju, szczeniaczki są takie urocze... świetny outfit :>



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  38. z pewnością jeszcze więcej będzie nas łączyło, kiedy ja dodam Ciebie do obserwowanych, i właśnie to zrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję :) udało mi się je wyrwać na wyprzedażach :) mi za to bardzo podoba się Twoja figura :)
    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia. Miałaś bardzo ładny kolor włosów :)
    banalniealefajnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuje za miły komentarz ;)
    śliznie wyglądasz i jakie wspaniałe pieski wooooow !!! ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszm na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia ^^
    bardzo fajna stylizacja i ogólnie jesteś śliczna *,*

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Moze i state ale baardzo ladne zdjecia ;3
    gratuluje wyswietlen ;3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia.:)
    Ładny kolor spodni.

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie słodkie pieski *-*
    +obserwujemy ? wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny blog i stylizacja!:) Obserwuję i liczę na to samo:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/young-and-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  48. No to gratulację tylu wyświetleń i oby tak dalej ! ;))
    Pieski jakie kochane <3 *.*
    Ładne masz długie nogi :))
    może obserwujemy ?? ( odpowiedź bardzo prosiła bym u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. o jaki śliczny piesek <3
    piękne zdjęcia
    zapraszam do mnie: anitaturowska1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.