2 lipca 2013

1. Neon skirt

Witajcie Kochani! Od dłuższego czasu planowałam założyć bloga, ale nigdy nie miałam na to czasu. Postanowiłam się porządnie za to zabrać jak zaczną się wakacje, no i powstało coś takiego. Postaram się w miarę systematycznie dodawać posty, które będą przede wszystkim o modzie, ale nie tylko.  Na początek stylizacja w spódniczce ze sklepu Fashion Land, która odgrywa tu rolę pierwszoplanową. Dobrałam do niej koronkową koszulę ze zdobionym kołnierzykiem, który pod pasował mi do butów. Powiem szczerze, że zakochałam się w tego typu spódniczkach więc nie będzie to ostatnia w mojej szafie.
Zdjęcia wykonała moja kochana Wiktoria (cherriesandred)











a tak spódniczka prezentuje się w połączeniu z czarnymi czółenkami;


Koszula-nn/ Spódniczka-Fashion Land /Czółenka srebrne- Perfect_styl

15 komentarzy :

  1. ale jesteś zgrabna zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam skąd koszula:):) Śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją w mojej okolicy na tak zwanej 'giełdzie', ale widziałam takie na allegro :)

      Usuń
  5. Nie no super. Obserwuję♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wow kobieto!
    Wygladasz jak milion dolarów!
    buty spódniczka, zazdroszczę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta spódniczka. Mam taką samą :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie spódniczki z koszulą! Chętnie bym taką nabyła :). Na każdym zdjęciu super wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiamy :*
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódniczka! szukam takiej od dawna, ale już i tak za zimno na kupno takiej;c
    ja już obserwuje, ciekawy blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam czy mogłabyś mi podesłać link strony z tą spódniczką :)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam czy mogłabyś mi podesłać link z tą spódniczką ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fashion-land.pl/spodnice/51-neonowa-rozkloszowana-spodniczka-.html

      Usuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.