18 lipca 2013

8. Przesyłka od Fashion Land

Hej!
Na wstępie znowu chciałabym podziękować za kolejny tysiąc odwiedzin, odwiedziliście mnie już ponad 2000 razy! Cieszy mnie to strasznie :*. Obserwatorów też mi przybyło i to aż tylu. Zakładając bloga spodziewałam się malutkiej oglądalności ( chociaż wiem, że ta jakiś gigantyczna nie jest ). Prowadzę tego bloga zaledwie od 18 dni,  a w dodatku jest to mój pierwszy, nie mam doświadczenia w blogowaniu, więc możecie mi wybaczyć wszelkie niedokładności, bo ja ciągle się jeszcze tego wszystkiego uczę :). Ale chyba nie jest najgorzej ? :)
Dzisiaj przygotowałam post bez stylizacji na mnie, a mianowicie jest to przesyłka którą dostałam w poniedziałek ze sklepu Fashion Land. Rzeczy od razu chciałam pokazać na mnie jednak pogoda nie pozwala mi ubrać się tak leciutko :(. Jednak widzę słoneczko za oknem, więc kto wie, może dzisiaj wybiorę się na zdjęcia i pokażę całą stylizację ! :) A więc przedstawiam wam  przepiękną miętową (błękitną) spódniczkę z pół koła i do tego naszyjnik ;











A wy z czym byście ją zestawiły  ? 
Ja już mam swój pomysł, ale czekam na wasze propozycje, kto wie, może mnie zainspirujecie :)

73 komentarze :

  1. Z jakąś koszulą z kołnierzykiem i bez rękawów :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale śliczna zazdroszczę spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie i z tą by fajnie wyglądało i z tą :) pokaz stylizacje i z tą i z tą :) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna spódniczka, mam taką koralową i uwielbiam ją zakładać. Ale Twój kolor jest rewelacyjny. Fajny blog z ciekawymi stylizacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest!
    http://petitealleedesroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna spódnica. *O* ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem spódniczki w stylizacji;) widać, że ma świetny krój;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z niecierpliwością czekam na zestaw z tą spódnica ;) kolor ma cudowny;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny naszyjnik, czekam na stylizację z nowościami :)
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zwyłym prościakiem i ubrałabym do niej zwykłą białą bokserkę/koszule :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolor! :D Zakochałam się w nagłówku *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog. (:
    Zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujesz?
    ______________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym zestawila z biala bluzka z haftka :) zapraszam do mnie!
    zapraszam do mnie! http://regebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm niestety nie wiem jak wygląda biała bluzka z haftką więc pewnie nie posiadam takiej :)

      Usuń
  16. Wygląda ślicznie. Czekam na stylizacje :)

    http://inspiracionesxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jest ;D

    obserwuję i proszę o revanż ;D http://blondynka-przedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna!:)
    hm.. może z jakąś białą koszulą mgiełką, albo bluzką białą koronkową?..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z czarną koszulą mgiełką bez rękawów obowiązkowo :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. z białą koszulą/mgiełką, tą co masz na facebooku zdjęcie podpisane "egzaminowa elegancja musi być ;D" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że się znamy :)
      kto komentuje ? :)

      Usuń
    2. AA kto może komentować jak nie mały Pawlak ;*

      Usuń
    3. to się kochana podpisuj ! :*

      Usuń
    4. Przepraszam,zapomniałam ;*

      Usuń
  21. Śliczna ! <3 czekam na Twoją inwencje twórczą i gratuluje 2000 :*

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna spódniczka ;) ja na pewno połączyłabym ją z czernią ;) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna i pasowałaby z czarną koszulą oraz do tego jakieś ładne szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna spódniczka ;**
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica jest świetna. :P Ja ją widzę w połączeniu ze zwykła białą bluzeczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To Twój pierwszy blog? Jeju, doskonale sobie radzisz, gratuluję :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Baaardzo ladna;)
    MAM podobna Tyle ze bardziej mietowa i świetnie wygląda do przeswitujacej koszuli w środek koli budowy róż ;)
    Takie pastelowe połączenie
    Toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Może z białą bluzeczką i jakiś naszyjnik :)
    Obserwujemy i komentujemy ?
    Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik będzie z tego kompleciku, widać go na zdjęciach ;)

      Usuń
  29. Spódnica jest cudna :) pozdrawiam greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna spódniczka, ja zmieniłabym czcionkę na blogu, źle się czyta te wywijasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę, jednak podoba mi się i zostanę przy tej raczej :)

      Usuń
    2. Rozumiem, rozumiem sama zaczynałam z tą czcionką jak wiele blogerek

      Usuń
    3. Biżuterię można kupić poprzez
      araika.art@gmail.com
      http://srebrnaagrafka.pl/sklep/araikaart
      Facebook

      Usuń
  31. ale śliczna :)
    +obserwuję od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje osiągnięć :D . Super ta spódniczka i wisiorek .
    + Obserwujemy ? , jeśli tak napisz , u mnie :
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna spódnica! Ja bym ją zestawiła z jakąś mocno wzorzystą górą;)
    Uwielbiam ten kolor!
    Pozdrawiam, Madlen:)
    P.S. Przy okazji zapraszam do siebie na giveaway http://mojaszafaija.blogspot.com/2013/07/kobiecosc-ponad-wszystko-firmoo-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wyszukuje takiej strony na blogu ;)

      Usuń
  34. Świetny zestaw ♥

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Będę tu częściej wpadac :)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Co zrobiłaś że dostałaś takie super rzeczy?
    + obserwuję

    Liczę na rewanż jeśli się u mnie ci podoba : http://asssia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostałam, KUPIŁAM :)
      tak samo jak neonową spódniczkę, którą mam w nagłówku :)

      Usuń
  36. hi,
    jak robię koczek, to w zasadzie nie robię nic szczególnego, po prostu grubą gumką związuję włosy jak leci na czubku głowy;) może trzyma mi się dobrze dzięki strukturze moich włosów i właśnie przez użcyie grubej gumki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, ja właśnie jak zawsze zrobię byle jak to nie jest to ładne 'byle jak' :D

      Usuń
  37. slicznee sa juz sie niemoge dpczekac stylizacji
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Może z białą koszulą bez rękawów wsadzoną od sodka ? c:
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne rzeczy ! Fantastyczna spódniczka <3 pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna spódniczka. Ja połączyłabym ją w najprostszym gładkim, białym t-shirtem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne! ♥

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestawiłabym ją z biała koszulą albo może jakiś krótki top w kwiaty, a jeśli coś luźniejszego to t-shirt z zabawnym nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam pojęcia bym się inspirowała tym co mam w szafie ;))

    zapraszam do mnie ;)
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Postsram sie za jakies 2tyg zrobić cis takiego bo poki co Nie ma mnie w domu;)
    Toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna :)

    http://fashionefantasia.blogspot.com/
    +obserwacja za obserwacje jeżeli tak zaobserwuj na pewno sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nooo śliczna. :D Ale nie wiem z czym bym ją zestawiła, musiałabym się długo zastanawiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaki to rozmiar??? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. http://fashion-land.pl/pol-kolo/276-spodnica-z-pol-kola-mietowa.html Czy to jest spódniczka bo nie wiem :) ??

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.