5 września 2015

GRECJA 2015 #WEEK 16 | RETHYMNO



Hej! No i nastał wrzesień.. Zaczęliśmy szkołę, a ja nadal w Grecji.. Właśnie zaczynam ostatni tydzień. High season w hotelu już powoli spada, więc  w pracy mam luźniej. Już czuć, że to końcówka. Praca w dzień, życie w nocy. Polubiłam to! Minęło strasznie szybko. Co dobre szybko się kończy – racja! Z drugiej strony to dobrze, stęskniłam się już za domem. 
Na bieżąco jestem na INSTAGRAMIE. 

Uciekam odpoczywać, bardzo mało śpię od kilku dni. Staram teraz jak najwięcej czerpać z uroków Grecji. Zostawiam was ze zdjęciami z dzisiaj. Dzień wolny w Rethymno na zakupach. J















takie zwierzątko :D



11 komentarzy :

  1. Zazdroszczę !

    _____________________
    Scandinavian style
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jenyy, jak tam jest pięknie!!! ♥ Zazdroszczę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystaj ile się da z tych ostatnich dni :)
    u mnie dzisiaj 10 stopni ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ! Ależ zazdroszczę pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się Grecja, rewelacyjnie wygląda :)
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wczoraj wróciłam z Grecji ale tylko po tygodniowym pobycie, Tobie szczerze zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool photos, love it!
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.